Saturday, February 19, 2011

Ima li nade za K-1 veterana Mark Hunta

Mark Hunt ostvario je veliki niz poraza

Gotovo svi znaju pa i ptice na grani kako pobijediti nekada slavnog K-1 borca, dovoljno je borbu preseliti u parter i zgrabiti Hunta za ruku, napraviti polugu i stvar je riješena. Upravo tako je Mark Hunt poražen pet puta od ukupnih šest poraza u nizu.
- Ugovor koji je UFC preuzeo pri kupnji Pride organizacije obavezuje ih na ovakav scenarij, no ako Hunt izgubi nadolazeću borbu protiv Tuchscherera to će mu biti kraj izleta u UFC-u.
Toga je svjestan i sam Hunt....
"Već znam što će ti dečki pokušati, presele borbu na parter i tamo nešto pokušaju. Dosta sam u zadnje vrijeme radio na hrvanju i obrani od rušenja. Ako ovu borbu izgubim vjerojatno ću morati potražiti drugu organizaciju ili nešto slično. Nisam dugo izbivao iz ringa, nekoliko mjeseci i prilično sam uvjeren u pobjedu...."

2 comments:

>Fedor-fan said...

Hunt ima ocitu "ahilovu petu" ali nikako nije za podcjenit, po meni je bio najblize pobjedi protiv Fedora(osim Silve i Werduma), Fedor ga je odmah na pocetku mislio zavrsit polugom na ruci sto mu nije uspjelo onda ga je Hunt hrvanjem izmorio ko psa i cak mu 2 puta sastavio polugu na ruci ali nije do kraja zavrnio a kad su ustali zamalo ga nije nokautirao, pa cak i rusenja Fedoru nisu glatko prolazili ali ipak ja pobijedio, a vidjeli ste kako je ko od sale zavitljao Overema koji je vislji skoro 20cm i K-1 prvak,pa i u ovoj prosloj borbi ovog UFC-ovca od 2m...visina od 178cm ne pradstavlja mu nikakav problem u stojci!

Anonymous said...

Je cini mi se da se Hunt protiv vrhunskih boraca bori odlicno motivirano a protiv loših gubi kao da je nezainteresiran