Saturday, October 16, 2010

UFC 120 Kongo vs. Browne

Poznati nam Kongo nije odustao od želje da uzme titulu prvaka

Cheick Kongo proslavio se pobjedom nad našim Filipovićem no Mir i Velasquez su mu pokazali da mu nije mjesto u vrhu teškaša, dva uzastopna poraza ispravio je pobjedom nad Buentellom a sada je pred njim nova prepreka Travis Browne.
Kongo je sretan što je UFC priredba blizu Francuske:
"To je dobra stvar i za mene i za moje navijače, to će biti dobra prilika za njih jer je UFC došao blizu Francuske. Kada sam došao u UFC nisam to napravio samo zbog slave nikada to nisam želio....
Naravno želim se ponovno boriti sa Mirom jer me zadnji puta loše pobijedio"

3 comments:

Anonymous said...

kongo nije loš borac samo nema neku umnu taktiku siguran sam da može pobijditi neporaženog travisa nokautom ali ako izgbu pravi je jadnik

Anonymous said...

Slažem se ....

Anonymous said...

nerješeno kongo ni travis nisu za titulu a hardy me razočarao svaka čast bispingu