Saturday, January 15, 2011

Fedor Emelianenko

Fedor bi želio sparirati sa Carwinom

Nekada prvi borac na svim ljestvicama Fedor Emelianenko priprema se za Strikeforce Grand Prix, turnir na kojem bi Fedor mogao vratiti izgubljeno i ponovno pokazati tko je najbolji.
Fedor Emelianenko je nakon poraza od Werduma pretrpio lagani potres karijere, ne tako strašan poraz bacio ga je niže na ljestvicama teškaša a mnogi su odmah posumljali u njegove daljnje sposobnosti kada je u pitanju borilačka karijera.
Fedor se sada priprema za svoga sljedećeg protivnika Antonia Silvu....
Fedor Emelianenko:" Kada treniram u planinama tamo bude hladno , gotovo se smrzavam a to moj trening čini mnogo težim. Tamo me nitko ne smeta, sve što tamo radim je trening , hrana i spavanje. Tamo se mogu koncentrirati na kompletan trening bez da ma me netko smeta, vjerujem da tako dolazim do maximalne forme prije same borbe. Vjerojatno ću trenirati u Rusiji za Grand Prix, tu sam jako opušten i blizu svoje obitelji, no nebi me smetalo trenirati drugdje sa nekim poput Shane Carwina koji je dobar borac."

21 comments:

Anonymous said...

Evo vam potvrda moje ljestvice i zašto je po meni Carwin najbolji stand-up borac.

barnet fun

Anonymous said...

A sto je onda Overeem

Anonymous said...

Fedor, Owereem, Carwin, Velasqez, Dos Santos, svako sbvakog moze da dobije i ne zna se ko je bolji ili gori dok ne bude borba. Cak iako neko nekog dobije ne znaci da je bolji i kompletniji borac. Iskreno se nadam da ce Fedor osvojiti turnir. Sto se tice Carwina, smatram da je vrh borac ali se brzo umori. Da je izdrzao jos minut sa Lesnarom napravio bi mljeveno meso od njega, a moguce i sa Cainom. Moje misljenje.

Anonymous said...

dos santos,velasquez

Anonymous said...

Carwin i Overeem,da,oni su najbolji stand-up,ali mislin da bi Carwinovih 10kg+ u odnosu na Overeema možda prevagnulo.Teško je reć.Carwina treba još malo promatrat,jer pitanje je da li je onakav gubitak energije u 2. rundi splet slučajnih okolnosti.Teško je sastavit ljestvicu,i slažen se da bi svako svakog mogao pobijedit-to sam već rekao prije.Sigurno je da Carwin ima jači udarac od Overeema šakom,ali Overeem ima koljena i možda malo više energije.To su borci koje je gušt gledat,apsolutno.A Velasquez-on je cardio mašina i ima veliku glavu,a poznato je da su uvijek borci sa velikim glavama bili dobri,jer imaju tvrdu bradu
npr.Fujita(mana-prenizak za teškaša)
barnet fun

Anonymous said...

Overeem je osvojio k1 turnir prema tome zna se tko je najbolji stand up borac dakle ni karvin ni jds ni fedor ni ovaj ni onaj alooo

Anonymous said...

fujiti je to prednost a ne mana, jer hrvaci su bolji nizi a siri...overem ima najopasnija koljena, carvin teske sake i jako udara, fedor je brz i dosta jako moze udarit sto je dokazao protiv rogersa i arlovskog, vidjeli ste kako izbaci protivnika iz takta kad se zaleti kroseima ali zbog visine ne razmjenjuje udarce dugo nego prelazi na rusenja, a dos santos je odlican ima ekstra gradju brzo i jako udara, brzi je od carvina i overema, ima bolje noge i brze ruke od carvina(carvin tesko moze izvest head kick), a brze boksa od overema iako overem ima opasnija koljena

Anonymous said...

Niti jednom teškašu nemože bit prednost visina od oko 175cm iako je hrvać.Pa i Barnett je prvenstveno hrvać a ima 192cm.carwin sigurno nemože tek tako izvest high kick,a nemože ni jds.jds ima brze ruke i lepršave,ali nije ćvrst kao carwin i overeem.brži je od njih ali nije čvrst kao oni.a fedor je fleksibilan i pametan,smiren.jds će bit sve bolji i bolji.treba mu još koja godina mma zrelosti,a trenira sa minotaurom.čovjek jednostavno puno obećava.
p.s. bilo bi dobro da pišete ispod svog teksta neko ime da znamo ko piše,nije ni moje ime nešto ali bar me možete identificirat :)

barnet fun

Anonymous said...

nizi teskasi su bolji u hrvanju osobito onakvi kao fujita, u rusenju su sigurno bolji a u parteru sve ovisi od borca, razmisli tko ce koga zgodnije srusit barnet fujitu ili on njega, (inace razumijem se u hrvanje jer se i sam time bavim).,visina je idealna za borca od 180-190,vislji su sporij a nizi su fizicki nejaci ali to ne znaci koji je borac jaci sve ima svoje prednosti i mane...igor vovcancin je 173 i kao teskas je proglasen jedan od najboljih,jeff monson 175,melvin manhoef 174,randelman i hunt 178, rus mikhail ilioukhine 175(pobijedio randya i vovcancina, odlican borac koji mi je osobito drag,pratio sam ga dosta imam njegove CD-ove, ali u ono vrijeme nije se mogao probit bez jakog menadjera)...sto se tice dos santosa pored onakvih saka ne treba mu cvrstoca kao u carvina jer nece se gurat s njima dovoljno je nek ih par puta zvekne i gotovo.,i evo stavit cu i ja ime: fedor fun ;)

Anonymous said...

to stoji da su niži teškaši bolji u hrvanju jer imaju niže težište,ali gledajući kompletno i s obzirom da je mma daleko više od hrvanja visina manja od 185 je mana.šta se tiće šaka,stoji to da će više udaraca u minuti ispucat jds od carwina i overeema,ali njihovih 5 udaraca je kao jds-ovih 7.ja inaće rekreativno treniran boks.drago mi je da si naša ime :) sad ćekamo druge :)

barnet fun

Anonymous said...

Uzeo si mi ime Fedor fun :))))

Anonymous said...

Ali nema veze ja cu biti FE fun. Ostavljam dosta komentara i mislim da je barnet fun u pravu da se potpisujemo. Licno mislim da Fedor nije ni blizu kao sto je nekad bio. Da je to onaj Fedor od prije pet,sest godina drugacije bi bilo, kvota na osvajanje turnira bi bila 1.05 a ovako... Isto tako imam osjecaj da nije bas toliko zainteresiran, ali se nadam da ce da osvoji turnir...

FE fun

Anonymous said...

nije mana visina manja od 185, ako se bavis boksom onda znas da je najjaci onakav udarac(ne znam kako se zove krose ili aprekat)iznad glave kojim je npr. mighty mo zavrsio hong man choi, ili udarac caina protiv minotaura, jer brada je glavna a logicno je da nizi borac bolje moze udariti visljeg.,vislji bolje brataju nogama ali nizi bolje mogu sakom udarit...u boksu je prednost visina jer postoji klinc ali u mma je "prljavi boks" i upravu je zbog tog ovaj sport popularan jer je sve moguce bez obzira na fizicki izgled, pogledaj koliko puta borci duplo manji rjesavaju vece protivnike, a i najbolje nokaute u povjesti borilackih sportova je imao tayson a da je bio vislji 10cm mozda bi bio drukcij borac ali sigurno nebi bolje nokaute...sto se tice carvina slazem se da sam pogrijesio maloprije sam gledao njegove borbe i stvarno je odlican(nije toliko spor) ali me je razocarao protiv lesnara, ili nije razmisljao il ne moze dugo ili nesto drugo, ali ono je bila katastrofa, ali vjerujem da ce se vratiti >fedor fun<

Anonymous said...

pise se fan,a ne fun...fun je zabava,a fan je obozavatelj...

Anonymous said...

U pravu si za FUN - FAN ali dobro greske se desavaju. Vazno je da ljudi daju dobre komentare i vidi se da se koliko-toliko razumiju u MMA.

FE fan

Anonymous said...

sto se feodora tice nije bio zainteresiran vec dugo vremena ali razumijem ga, ni ja nebi bio da sam sve pobijedjivao kao on...odkad je izisao iz pride dovodili su mu najbolje borce izvan UFC-a(iako to nitko ne priznaje), hong man choi najveci borac ikad bez poraza u MMA protiv fedora nije imao sanse, prvu polugu izbjegao al vec druggu nista., matt lindland je bezveze i vjerovatno se s njim borio da bi isprobao nesto novu(npr. poluga na nogi koju ne radi cesto),tim silvya je bio u top 5 kao i arlovski koji su bili velike zvijezde pa cak i favoriti a pobijedio ih je da se nije ni zagrija, zatim rogers koji je postao opasan nokauter a i ogroman je,fedor njega nije previse ozbljno shvacao pa je probao neka druga gusenja sto mu nije uspjelo pa ga je rogers onda malo stresao uz kavez ali brzo je se ispravio, s barnetom su cesto dogovarali mec ali bezuspjesno, werduma je podcjenio i onako zavrsio, ali od tada odlicno trenira i nista ne prepusta slucaju, vjerujem da ce sad biti onaj stari ako ne i bolji...kad je poceo dobivat sve favorite s lakocom normalno da mu je bilo dosadno pa se "zafrkavao" ali sad ce opet bit odlican >fedor fan<

elvis said...

Ma svi smo mi FAN

Barnet fan said...

Udarac Mighty moa-sigurno misliš na swing(neznan kako se toćno piše na eng) ili široki kroše,on to najčešće korist kao svi niži borci koji ne mogu dobavit visokog :).a udarac velasqueza je klasićni kroše koji je sjeo na bradu i tu nema druge nego da borac padne ko pokošen,mada je swing možda najjaći udarac koji možeš plasirat,bilo di da sjedne.ni meni carwin iz prve nije bio drag,ali kad sam pogledao njegove 3-4 borbe,shvatio sam da je možda trenutno čak i broj 1.mislin da je fedor ozbiljan u vezi grand prixa jer svima je jasno da je ovo borba za 1. teškaša na planeti,to se ne zapostavlja tako lako.a carwin je eto izgubio od lesnara skroz bezveze a bolji je dosta bio u prvoj rindi...vidit će mo ga još,mislin da je 2. momentalno

>Fedor-fan said...

carvin mora dosta jos radit al ima sve kvalifikacije...lesnara je lupao kao seljacina a mogao ga je zavrsiti kao cain da je pametno udarao ili polugom kao sto radi fedor kad mu se protivnik brani od udaraca zbog cega i je najbolji jer za sve ima rjesenje...taj udarac swing ili krose je doista najjaci a tayson je cesto tako zavrsavao protivnike jer ide u korist nizim borcima

Barnet fan said...

je je.taj udarac(široki kroše-swing,ne klasićni) je dosta zajeban jer neznaš iz kojeg će ti kuta doć,pa neznaš kako se zatvorit.mogu ga koristit i visoki borci ali nižima je to prirodnije,naravno.
p.s. gušt mi je gledat Carwina kako razvaljuje šakama.njemu triba dat nadimak bombarder ili razarać

>Fedor-fan said...

mira je stvarno odlicno razvalio samo mi je zao zbog onog poraza od lesnara a bio je bar 5 puta bolji