Sunday, September 11, 2011

Strikeforce: Barnett vs. Kharitonov

Daniel Cormier i Josh Barnett idu u finale

Završio je i predzadnji krug Strikeforce Grand Prix-a, solidne borbe donekle su oduševile obožavatelje slobodne borbe koji su svjesni što je zapravo bio ovaj turnir u samom početku.
Barnett je po drugi puta ušao u finale turnira pobjedom nad Kharitonovom dok je MMA anonimus Cormier slavio pobjedu nad ogromnim Silvom.
 Barnett je svoju prvu šansu propustio na Pride turniru kada je poražen od Mirka Filipovića, sada je pred njim nova šansa za osvajanje pojasa prestižnog Grand Prix-a. Njegov suparnik u finalnoj večeri biti će Daniel Cormier teškaš sa devet uzastopnih pobjeda, došao je kao zamjena Alistair Overeemu i pokazao se kao dostojan finalist. U borbi sa Silvom pokazao je čvrstoću i hrabrost nekoliko puta dobro uzdrmavši gorostasa.


7 comments:

Anonymous said...

Haritonov je žešće razočarao

Barnet fan said...

Kharitonov nije uopće razočarao.očito nepratiš ovaj sport tako dugo.ono je bio Kharitonov kakav je inaće,to je on,ide kao buldožder prema naprid bez puno respekta prema ikome,čvrsta brada,samo boks.On nije kompletan,ali po meni je top 15,a ni to nije mala stvar.Mene je posebno iznenadio ovaj mladi Cormier.Vidi se da je iz Velasquezovog time,jer imaju identičan stil,al ujedno me i Silva razočarao što neumanjuje moje divljenje prema Cormierovom boksu.Vidim da je Cormier hrvač,što će reči da je skoro potpuno kompletan borac (neznam njegovo poznavanje subbmisiona).O Barnetu netreba puno pričat.Isti recept za svakoga i sve,neovisno o kojem profilu borca se radilo,i uvijek prolazi i prolazit će.On je po mene opet dokaza puno i previše.Mislin da će finale bit predobro i malu prednost bi dao Barnettu,al mislin da obojica idu u UFC ćemu se puno radujem.Zamislite koje će to borbe bit tamo ufffff

Anonymous said...

pratim otkako je mirko presao u pride kad sam bio u osnovnoj još ali i prije sam cuo za ortiza i ufc,barnet je vrhunski borac ali da je ovaj mogao pruziti bolji otpor mogao je,ipak sergei dolazi iz samba i trebao bi znati kako se obraniti kao sto se branio protiv werduma i minotaura,imao je i srgei nekih poluga s leđa tako da je i on dosta kompletan borac ali možda je s vremenom zapustio parter tko zna

Anonymous said...

barneta ce u ufc-u natrpat ko god hoce

Anonymous said...

Kharitanov je kompletan borac i odlican bio je bolji u stojci dobro se vidjelo, po meni on je u top0 10 ali ipak je Barnet Barnet i iskreno on i Santos su za mene broj 1, uz njih Cormier,Cain,Kharitanov onda Overem,Werdum,Carvin jer su dosta sumnjivi, i velika nadolazeca zvijezda Shane Del Rosario!

Anonymous said...

pa i werdum možda cak je u top 10

Barnet fan said...

Uglavnom se slažem.Danas je teško reć ko je najbolji.Ja bi rekao da su top borci Barnett,Velasquez,Overeem .Mislin da mi oni nekako MRVICU više odskaću od drugih pod koje smatran JDS-a ,Cormiera,Carwina,čak i Minotaur po meni.Mislin da će Velasquez lako dobit JDS-a,isto tako mislin da će Overeem lako dobit Lesnara.Mislim da je Overeem ipak bolji od Cormiera i JDS-a čije je glavno oružje njihov specifićan ali različit boks.Također mislin da bi i Carwin bio u društvu sa Barnettom,Velasquezom i Overeemom kad bi bio u dobroj formi kao i ostali.To je moje mišljenje.Jedva čekam da se Carwin vrati u dobru formu,jer onakav atraktivni stand up imaju rijetki.Jedva čekam Barneta i Cormiera u UFC-u dok je Overeem već tamo