Friday, November 25, 2011

Mirko Filipović KEČER

O ovome je već prije bilo govora no na prvi mah je demantirano, sada naš CroCop ipak ozbiljno razmišlja o pozivu iz Japana
Pitanje je treba li Mirku Filipoviću razvlačenje po ringu sa našminkanim i smiješnim tipovima, odgovor zna samo on sam pa će tako i odlučiti.
 Nakon veličanstvene karijere i dosta zarađenog novca što mu ovo treba? Razlog ako nije financijski kakav bi onda trebao biti, ako je tu želja za borbom zasigurno je već dobio brojne ponude od Dream organizacije a i od mnogih ostalih. Ostaje i povezanost Mirka i Japana pa se možda naš CroCop na ovaj način planira još nekoliko puta pojaviti pred publikom i zahvaliti svima koji su ga podržavali u samim početcima karijere.
CroCop za 24SATA: " Zovu me da se okušam u kečerima i tu ću ponudu vjerojatno prihvatiti"

7 comments:

Anonymous said...

Krajnje poniženje i debilizam od strane čovjeka kojeg sam cjenio cjelu karijeru nije mi jasno šta sad on glumi . Nema ugovor sa UFC pa nek ide u dream i odradi jednu mma borbu za tamošnju publiku , jednu u zagrebu i kraj priče. KEČERI PFFF KOJI LIK

Anonymous said...

nisi mi jasan druze, ni ti ni slicni sto ga negativno komentirate, covjek oce da zaradi jos novaca u cemu ga ja apsolutno podrzavam, svima je u mma dokazao sto je trebao i nikom se on vise ne treba dokazivat, jer je za mene i vjeruj mi za veliku vecinu ljudi prvak i najveci borac i tako ce ostati. zavrsio je uspješnu karijeru i sad se ide malo zabavljat, jos usto zaradit. ponizavajuce? meni osobno ne, a vjerujem i njemu, svaki posao je castan i dobar ako ga posteno radis.

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=cGWGXlx4qr8

kako ovde japanci svrsavaju na njega.... ljudi ga cjene vise nego mi hrvati

Anonymous said...

za kecera i jest,u ufc nije nikad ni trebo dolazit..

Anonymous said...

stvarno mi lik nije nikako jasan,prvo od onih silnih prica da je uvijek spreman,u nikad boljoj kondiciji,a izgubi od svakog imena koje je nesto znacilo u UFC-u,pa do tog da ne moze bez borbi,nije zbog para,pa onda izjavi na zadnjem intervievu da jest i na kraju hoce u kecere,il u k1(a svi ga razbise u stojci u UFC,ne znam sta konta u k1..)i sam je svjestan od dana kada je izgubio od gonzage,da ne moze parirat UFC-ovim borcima..al hajde neka i to,zaradio je fino para i obezbjedio se za citav zivot i onda opet hoce u kecere!?

Anonymous said...

kakav k1, ovde nitko nespominje k1

Anonymous said...

ma znam da ovdje niko ne spominje,nego uopsteno govorim,zadnji njegov interju,govorio je da ima ponuda i za k1,te da nije iskljuceno da prihvati i to