Tuesday, February 15, 2011

Josh Barnett pun samopouzdanja

Strikeforce ludilo se nastavlja, nakon odličnih borbi u prvom krugu turnira slijedi još velikih borbi

Wallpaper by MARIO
Jedan od mečeva koji slijede privlači posebnu pozornost a to je okršaj između Brett Rogersa i Josh Barnetta. U borbi sa Fedorom Rogers je pokazao svoju čvrstoću no hoće li uspjeti svladati iskusnog Barnetta ostaje nam za vidjeti.
Nekoliko riječi od Josh Barnetta koji govori o Fedorovom porazu i svome sljedećem protivniku....

28 comments:

>Fedor-fan said...

I.G. jel moze prjevod?

Anonymous said...

Inače ja sam ti preveo cijeli intervju od Antonia Silve a ne I.G. Nema na čemu... Ovaj put mi se neda, tu i tamo ću prevest nešto ako mi se bude dalo.

Uglavnom Barnett govori o tome da je malo tko vjerovao da će Silva pobjedit Fedora, ali da su svi znali da je Silva tvrd orah, zatim ga još malo hvali, da napreduje ko borac, etc. Kaže da je spreman na najbolju verziju Bretta Rogersa i da voli kada borci dođu u najboljem izdanju a on ih na kraju pobijedi. Kaže da razumije da je Fedoru bilo teško izvući se kad je bio Silva na njemu jer Silva ima odličnu bazu i težak je. Kaže da je silva imao odličan game-plan što se tiče pozicioniranja i da kad bi se radilo samo o BJJ/Sambo zahvatima(submissions) da bi Fedor bio bolji. Kaže da može (on-Barnett) bilo koga natjerati na predaju(tapout), a ne samo biti konkurentan u parteru. Kaže da se hrvao s najboljima, i da se ne sjeća da je baš puno ljudi pokušavalo voditi parter bitku s njim (subs) I još kaže na kraju da će pokušati primjeniti sve to na ovom turniru ali da zna da put neće biti lagan.

Eto, to je od prilike to :)

Anonymous said...

Usput, pohvale I.G., dobro je da imamo jednu ovakvu web stranicu na kojoj netko prati aktualna zbivanja na MMA sceni, samo tako nastavi.. MMA još nije dovoljno populariziran na žalost, a to dokazuje i odluka Nove TV da su im prijenosi UFC-a preskupi, jel možeš zamislit da kažu liga prvaka nam je preskupa (na HTV-u) - pa ljudi bi ih pojeli...

Anonymous said...

L.P. je na Novoj-TV, moj zajeb...

>Fedor-fan said...

Hvala za ovo i za ono prosli put ;)...a i mislio sam da se samo hvali al vidit cemo mozda Rogers iznanadi al mislim tesko!

Anonymous said...

Je, Barnett je tvrd orah ali svatko ima šansu na ovom turniru, pa tako i Rogers - ipak mislim da će Barnettovo iskustvo prevagnuti... Ima puno dobrih borbi na radaru, volio bi vidit Diaz vs. Daley, a još uvjek pizdim što je odgođen Cain vs JDS, ali Cain nije kriv - ozljede su ozljede, doći će i to na red..

Sve 5! nema na čemu..

>Fedor-fan said...

ja jedva cekam JDS vs Lesnar, vidit cete tada sto sam govorio, to ce vjerovatno biti najgledanija borba(jer se radi o najvecem marketinskom triku-Lesnaru) u posljednih nekoliko godina ali ne i pretjerano dobra jer ce ga JDS razvalit

>Fedor-fan said...

ja jedva cekam JDS vs Lesnar, vidit cete tada sto sam govorio, to ce vjerovatno biti najgledanija borba(jer se radi o najvecem marketinskom triku-Lesnaru) u posljednih nekoliko godina ali ne i pretjerano dobra jer ce ga JDS razvalit

Anonymous said...

U stand-up borbi lesnar nema šanse, ali bilo bi zanimljivo vidjet što Cigano može u parteru ako ga Lesnar uspije srušit. Ali čim Lesnar počne dobivat udarce, mislim da neće dugo izdržat. A onaj Nelson je luđak, lol :)

>Fedor-fan said...

istina Dod Santos se jos nije nasao na podu ali mislim da sad i nece jer ima nevjerovatne sake a upravo je to Lesnerova nocna mora tako da mislim da nece bas dugo trajat...Nelson je dobar borac ali smjesan covjek nije mi jasno cemu onoliki trbuh al ocito mu odgovara ;)

Anonymous said...

slazem se ako lesnar ne uspije srusit dos santosa izgubit ce..a nelson je ok borac al nikad nece bit na samom vrhu teske kategorije, jer on sa tom svojom trbusinom nikad se nece moc nosit sa vrhunskim atletama iz teske kategorije (cain,lesnar, jds..) mislim da bi mu bilo dobro da skine kile i ode u LH

Barnet fan said...

Ovo šta Barnett govori je istina koliko god ona možda hvalisavo zvučala.On je najbolji na svijetu i toga je svjestan on i većina MMA javnosti (Fedor i Minotaur...).Napokon I.G. da si dao malo prostora nekom drugom borcu osim Fedoru.Ajde sad još malo neke druge intervjue.A ovo šta se tiće Lesnara I JDS-a pa ljudi Lesnar će ga bacit na pod kao od šale.Mrvicu je niži i teži 15 kg.Smiješni ste kad kažete da će ga JDS pobijedit.p.s. Lesnar mi se gadi

Anonymous said...

ej decak top strane top vjesti najbolja strana MMA bivseg YUGO poz iz makedonia se najdobro

Anonymous said...

barnett je opet na drogama...prica gluposti...

Anonymous said...

barnet fan iako se neslazem stobom oko ovog sa barnetom cinis mi se neko ko se dosta kuzi u mma

>Fedor-fan said...

Nelson bi trebao skinut onaj trbuh ali ne mora u LH jer bi mogao imat oko 110kg misica i bio bi dosta opasan a i ovako je medju boljim u UFC-u razvalio je Struvea odmah iako je veci 30cm, Pat Barry je manji a ima 110kg i to misica i odlican je borac, da nije Mirka postovao mogao ga je zavrsit i nebi me cudilo da brzo stigne u vrh UFC-a...a JDS nije ni punih 10kg laksi od Lesnar i teoretske sanse nema da Lesnar pobjedi iako bi bilo dobro vidit Dos Santosa na podu

Barnet fan said...

hvala anonymus na komplimentu.to mi je još neko rekao ovde.MMA je meni hobi,mislin pratim ga a povremeno rekreativno treniram boks i teretana...pa nekako iman malo realniju sliku o ovom sportu.
Lesnar ima na vaganju 120 kg jer ufc i stikeforc imaju ograničenje do 120 kg.a ako ste malo pratili borce kad davaju intervjue znali bi da neki borci na vaganju skinu na 120,a da na dan meća imaju dosta više.to vam je prvo slučaj sa Lesnarom.On na dan borbe ima oko 130,Carwin možda 125.To je Reljić jednom komentirao na TV-u.Ovisi od borca do borca i kakav ko organizam ima.Neko se može u 1 dan nadebljat 10 kg,neko može 4.Dos Santosa ni ja nisam još vidio na podu,ali iako iza sebe ima velikog Minotaura,mora bit da mu je jiu jitsu dobar,ALI on nije Velasquez koji ima 185 cm i okretljivost veliku,ipak je JDS dosta viši i slićne su težine,ali nije niti blizu okretljiv ko Velasquez.Koliko ja znam JDS ima 108 kg a Lesnar oko 125-130.Mislin da će ga Lesnar bacit po podu ko od šale,neće se usudit s njim boksat,pogotovo nakon Carwina i Velasqueza koji su ga unakazili.

>Fedor-fan said...

po meni Lesnar ima losa rusenja i parter sto je dokazao protiv Caina i Carvina, a drugo je sto je onako bacao i mlatio Mira koji kad krene udarat ne znas ili ga hoce zagrlit i poljubit ili udarit, pa ga je zato Lesnar onako ponizio i popeo se na dobar glas, a JDS po meni ima najbolje sake u povijesti mma, pobijedio je najbolje borce od svih ovih novih i doslovno ih razvalio.,volio bi saznat jeli bolji od Caina ali mislim da je u UFC-u broj 1, nekako mi je puno zesći i sigurnij od Caina

Anonymous said...

fedor fan o cemu ti pricas lesnar losa rusenja? lesnar je bio NCAA prvak, a o ovo za carwina i velasquez jel je srusio obadvojcu? je..jel je srusio couturea?sva trojca odlicni hrvaci..lesnar ima najbolja rusenja i najbolje hrvanje i rusenja od svih teskaksa u mma-u jedini koji je mozda bolji je velasquez..(po meni je velasquez najbolji teskas danas)

Anonymous said...

ljestvica teskasa po meni 1.Velasquez
2.Jds
3.Lesnar
4.Werdum
5.Carwin
7.Silva
8.Fedor
9.Overeem
10.Mir

Anonymous said...

krivo sma napiso silva 6, fedor 7,overeem 8, mir 9, minotaur 10

Barnet fan said...

bolje da nisi ništa ni pisao.ljestvica ti je prežalosna.Po meni najbolje šake u povijesti,bez konkurencije ima Carwin,pa Overeem pa onda JDS možda

Anonymous said...

objasnit cu zasto velasquez-ufc prvak jedini pojas koji danas nesto znai u mma-u ,jds prvi izazivac da se velasquez nije ozljedio borio bi se za titulu u sljedecoj borbi, lesnar dobijo carwina i mira koji su u top 10 donedavno ufc prvak,werdum iza jds-a mora bit jer ga je nokautiro dobio overeema fedora i silvu, carwin 12 nokauta u prvoj runid jedan poraz gdje je skoro pobijedio i uzeo titulu,silva pobijedio fedora u zadnjoj borbi pa ga moram stavit ispred njega, fedor 2 poraza za redom jedini razlog zasto nije na vrhu legenda do sad najveci mma borac nekad bio najbolji ali danas vise ne sto je cinjenica iz rezultata,overeem impresivan al nije se borio protiv nijenog vrhunskog teskasa osim rogersa koji je solidan izgubio od werduma nije bitno sto je bila LH borba jer i werdum je bio LH i cinjenica je da je izgubio ako osvoji ovaj turnir moze bit 1 ili evntulano 2,mir dobio je minotura,i mirka u zadnjoj borbi (usrna pobijeda ali pobijeda je pobijeda), minotaur 2 poraza za redom od velasqueza i mira ozljeden nije se dugo borio.. barnet onaj kompliment ti je bio od mene, bas da cujem tvoj komentar i onda ti stavi svoju ljestvicu i objasni je ako imas volje..

Barnet fan said...

:) prvo pitanje kako ti nema Barneta na listi.to mi je malo smišno.ok evo moje mišljenje ljestvice.da napomenem da mi je strašno teško napravit ovu listu:
1.Barnett
2.Carwin
3.Overeem
4.Velasquez
5.Lesnar
6.JDS
7.Kharitonov
8.Silva
9.Fedor
10.Werdum
Zašto Barnett-dovoljno govori činjenica da je on po Fedoru i Minotauru top 2 danas.Čovjek ima 5 poraza od 3 čovjeka.Nikad nokautiran,odlična brada.prilično kompletan,na podu najbolji bez konkurencije zadnjih 5 godina.ima oko 28 pobjeda od dobrih boraca.
2. zašto Carwin-meni je on impresivan.nisam ga vidio još na podu ali činjenica da je hrvač govori da ga je jako teško bacit na podu,a u stand up-u jednostavno razara.ima masu,mišiće,tehniku odličnog boksaća.jedino mu je upitna kondicija.to treba još malo vidit.jače udarce šakom nisam vidio
3.Overeem-osvajač k1,možda najbolji stand up danas.neloš na podu,ali mislin da je malo krut zbog onih mišića.dok god prolazi doping kontrole u americi za mene je čist.odlićna građa
Ostali ukratko-Velasquez je 4. jer mislin da je još mlad i mislin da bi Barnett i Carwin lako s njim.Lesnar-hrpa mišića,nespretan,plašljiv ali mislin da može ove druge bacit na pod i razbit.JDS gubi od Lesnara u sljedećoj borbi.Puno mlad,bit će nepobjediv za 3-4 godine.Ima minotaura iza sebe.Mir-nije na top 10.nekad je bio ali puno je pao zadnjih godinu dana,minotaur također zadnje 2 g. ga nema nigdi i mislin da se neće niti vraćat.Eto Fedora sam stavio na top 10 jer mislin da ipak može još nešto.Danas je konkurencija nikad jača.ako te neko moje mišljenje zanimaj,pitaj.

Anonymous said...

ti si lud covjek...barnett nije u top 20

>Fedor-fan said...

ti Anonymous gore imas pravo za tu ljestvicu, donekle se slazem da stvari trenutno tako stoje mada meni ljestvica ne znaci puno jer se svakom borbom mjenja i ja imam drugo misljenje al ipak to tvoje je opet realno i posteno, jos bi ti bilo ok da stavis neko ime jer vidim da se razumis ma nema smisla da te brkamo s nekim idiotima ovdje ;)...barnet to nije ljestvica najboljih boraca nego su to tvoji favoriti kao npr. da je kazem da je Randelman top 10 jer mi je mocan borac, Barnet i Carvin da su jaci od samog boga trenutno nisu broj 1 i 2 sto cinjenice govore,.i Carvine se nasao na podu protiv Gonzage, a Barneta je Rizzo nokautirao

Barnet fan said...

ok,neda mi se više komentirat i ponavljat.ovo je moj zadnji komentar.

Anonymous said...

ja sam svoju ljestvicu gore slozio po rezultatima i mislim da kad bilo tko recimo na primjer mir pobijedi minotura ili lesnar carwina mora bit ispred njega..ako si nekog pobijedio u zadnjoj borbi moras bit ispred njega..moje misljenje..barnnet fan inace bas nepratim barnneta al kolko znam u zadnje 3 godine nije se borio s nijednim vrhunskim borcem al kao sto si reko tu je turnir i ako stvarno je tak kak ti kazes pokazat ce..ali mislim da nikako nemoze biti bolji od fedora ( ostavit trag kao veci borac od njega) jedino eventualno da osviji ovaj turnir i jos da se bore medusobno i da ga dobije..