Tuesday, May 10, 2011

Mirko Filipović: " SPREMAN SAM"

Mirko Filipović po drugi puta izrazio želju za borbu sa Nogueirom
Kako smo u prijašnjem postu spomenuli boks trener Nogueire izrazio je želju da se njegov borac bori u Brazilu a da bi savršen protivnik bio Mirko Filipović. Očekivala se ponovna izjava Mirka koja je danas i stigla....
Mirko CroCop: " Da vidio sam što je kazao trener Nogueire i slažem se sa tim. Spreman sam se boriti sa Nogueirom bilo kada, čak i na priredbi u Brazilu koja je u kolovozu."

11 comments:

Anonymous said...

jako ce mi biti zao pa cak cu i zaplakat kada ga big nog nokautira i posalje sa tri poraza u penziju

Anonymous said...

nokautirat ga nece sigurno,pa on u zivotu nije nikoga nokautirao...ako ne bude partera onda mirko ima velike sanse.

Anonymous said...

mirko je legenda koja je gurnula ovaj sport gdje je sad...

Anonymous said...

Ne vjerujem u događaj ovog meča,barem ne u brazilu u kolovozu kao što neki pišu, osim ako tu budu veliki novci u pitanju i to na minotaurov račun, jer on ništa ne dobiva u ovom meču, sa druge strane Mirko dobiva jako puno, prilika života protiv legende, revanš, pobjedom bi spasio puno porazom nebi puno izgubio već je ionako izgubio mnogo a i gore bi mu bilo ponovno izgubiti od nekog mlađeg borca, o ovome odlučuje sam minotaur odnosno DW koliko je spreman platiti ovaj meč, te dali brazilce zanima gledati cro copa, ovaj dvoboj bi se puno bolje prodao japanu

Anonymous said...

nemre ovaj nista mirku...i on je penzionicar

Anonymous said...

ZA ŠTA JE SPREMAN MIRKO ZA BATINE NOVE JEL

Mirko Cro Cop nije Filipović jer sam potpisao ugovor da mi je prezime Cro Cop said...

spreman sam za gangbang od strane nogueire

Anonymous said...

Mirko svarno si mi drag, i stvarno si jebena ikona sporta, ali brate zadnji 5 borbi si bija SPREMAN, te najavljivao povratak.

Anonymous said...

nemoj se prosipat idiote, vidis da ovaj stalno mjenja ime kako bi provocirao, ocito mu je zivot toliko jadan da nema drugog posla

Anonymous said...

Iskreno receno vise mi uopste nisu zanimljivi mecevi sa Mirkom.
Nego, I.G. nesto slabo objavljujes vijesti.
Dos Santos VS Carwin

...MMA WORLD BLOG said...

U frci sam par dana....
Sory